středa 14. listopadu 2012

Sféra Saturna a Azazel

Večer jsem chtěl tvořit grafický leták. Dostal jsem se zase do své oblíbené sebekrutosti v podobě vzteku na sama sebe. Požádal jsem Azazela o podporu. Vztek a tlak v  mém břiše se hodně zmírnil a měl jsem najednou jasnou energii do kreativní činnnosti. Na srdci bylo jasněji a lehčeji.

Za dvě hodiny jsem měl leták hotový a cítím jsem tah si na chvíli jít sednout a meditovat. Vnímal jsem velký světelný vír, který měl původ v saturnské sféře.

Saturnská sféra je sféra karmy. Když jsem s ní začínal pracovat  tak jsem ji vnímal velice ztuhle a chladně. Po nějakém čase se pro mně roztopila. Stala se pro mně obrovským zdrojem čistého světla, ve kterém se spaluje stará karma. Bylo to naplňující a úžasné.

František Bardon důrazně ve své knize Praxe magické evokace varuje:
“Podobně jako sféra Marse, je i sféra Saturna těžko dosažitelná a pouze dobře cvičený sférický mág se může odvážit do této sféry....Na vibrace saturnské sféra, která působí tak tísnivě jako balvan, není každý připraven...Kdyby pak mág nebyl na vibrace saturnské sféry připraven, přivodilo by mu to nejen fyzickou, ale i astrální smrt.”

William Mistelle k tomu dodává to, že saturnské bytosti žijí bez připoutání k fyzické formě. Cokoli, čím si my definujeme svou identitu  (jakékoliv připoutání),  neustojí úrověn osvobození těchto bytostí.

Osobně si nemyslím, že by mohlo dojít k tomu, před čím varuje Bardon. Pokud není člověk pro kontakt zralý, tak ho to tam stejně nepustí. To je alespoň má zkušenost. Při zdravé pokoře a úpřimnosti sama k sobě si dovolíme to, na co máme a zároveň nás tam Božská Prozřetelnost pustí. Dokážu si ale představit případ, kdy se mág jen silou vůle a vlastním chtěním snaží dostat do kontaktu s tím, na co ještě nemá. A pak si logicky zadělává na průšvih.


Dnes se to ještě zesílilo. Seděl jsem v saturnském žáru a zároveň si uvědomoval tíhu a živost svého fyzického těla. Azazel jako zemská bytost mně v tom výrazně podporoval. Říká, že je vše v pořádku, že se můžu uklidnit. Že prý je doba velkých změn a stačí řící ANO. Že zemská lidská karma má v současností potenciál rychlé transformace.

Vedle toho ještě uvažuji nad tím, co by řekl takovým komunikacím psychiatr. Asi by mně označil za schizofrenika. Tak jako tak jde nakonec o výsledný efekt. A kdo to říka, je potom jedno. Ve své podstatě jsem jakoukolí sférickou bytostí a její hlas může být klidně můj. Ve své podstatě jsem Celkem. Amen.

Žádné komentáře:

Okomentovat