pondělí 12. listopadu 2012

Mé pojetí evokační magie

Dlouho jsem si hledal v tomto životě k magii vztah. Vlastně jsem pořádně nevěděl, proč bych ji měl dělat.
Dlouhá léta jsem meditoval, transformoval svá traumata a nesloužící vzorce chování.Až v jisté chvíli, když už jsem byl do jisté míry více doma ve fyzickém těle a tady na Zemi jsem pochopil. Otevřel jsem knížku Praxe magické evokace od Františka Bardona a věděl jsem, jak mi může pomoci.

Každá sféra a každá bytost v ní popsaná mně může zprostředkovat a navibrovat určitou část stvoření, kterou chci poznat, ve které nejsem celý nebo ve které mám problémy. Jsou to prostě dokonalé rezonátory mého nejlhlubšího potenciálu.

Mám přirozený dar evokovat či invokovat cokoliv pouhým přečtením jména nebo nalezením referenčního bodu, který mně s danou vibrací či bytostí spoji. Proto nepoužívám žádné složité rituály či ceremonie. V této práci je podle mně důležité si stále uvědomovat, že ve své podstatě nejsem od volané entity oddělený. Já jsem v podstatě jí, ale zárověn jsme oddělní ve vzájemném respektu a úctě. Jsme ve vztahu. Když poznávám jí, poznávám sám sebe a jsem celistvější.  

Jsem vědomějším ve vnímání sebe sama jako Celku a tím se také rozšiřují mé možnosti tvorby a projevení se. Děkuji, Božská Prozřetelnosti. 

Žádné komentáře:

Okomentovat