pondělí 12. listopadu 2012

Azazel přichází v plné síle

Před časem se mi ozval Azazel. Pár dní jsem procházel strachem ho kontaktovat. Když jsem to udělal, tak na mně působil rychle, jasně a tak mlhavě.

Cítíl jsem ale, že mi může hodně pomoci. Tak jsem se ho zeptal, co chce za pomoc. Pakt to nebyl. Stačilo udělat jednoduchý oltář vytvořený s láskou k uctění Země a hmoty. Poté jsem Azazela začal vnímal denné. Bylo to jen ale takové oťukávání. Případal mi jako taková Formule 1, která je ve hmotě jako doma a tvoří tak přirozeně, tak jak já dýchám vzduch.

Dnes jsem požádal  Azazela, ať se mi projeví ve své nejhlubší podstatě a kvalitě. Najednou jsem ucítil jemnou, ale zárověn hlubokou lásku a zároveň takovou sílu a jasnou vůli, jakou jsem v životě snad necítil.
Pod solarem jsem cítil bolest a ztuhlost z odmítání hmoty a Země. Měl jsem potřebu začít Azazela ucítívat a klanět se mu tak, jak jsem to dělal ve starých dobách. Pak mi sdělil, že to už fakt nemusím, že stačí mít úctu a respekt, který mně dával v tu chvíli i on.

Vnímám to vše jako milost a zároveň něco, co je mi vlastní a čím jsem, akorát jsem to zapomněl - v oběti, vzteku, smutku a marnosti. Místy jsem měl nutkání až plakat z toho, jak jsem dlouho dokázal odmítat Zemi a hmotu.

Děkuji.

P.S. Démoni nejsou žádná strašidla, Jsou to úžasné bytosti s boží jiskrou v sobě. Záleží jen na vašem záměru.

Žádné komentáře:

Okomentovat